12/26/2008

mõnda ...

Miks tal selline nimi on? Mii on ju väikese koera nimi, ütles mulle üks tuttav. Huvitav. Kuidas teile tundub? Minule tundub Mii tugev ja jonnakas nimi, sellepärast Mii sellise nime saigi.

Kui Kati tütre nimi poleks Mia, oleks ehk Mii nimeks saanud Mia, sest see nimi on minu ammune lemmik :) Ma pean tunnistama, et Mia on sellisele hakkajale piigale, nagu Mia seda on, väga vääriline nimi.

Tegelikult oli Mii jaoks ka teine nimevariant. Selle mõtlesin valmis enne, kui Mii koju jõudis, aluseks ühekordne kohtumine, kutsikapildid ja ettekujutus sellest, milline ta olla võiks - Mona. Paraku sai esimese tunni jooksul selgeks, et Mii nimi pole mitte Mona. See, et Mii nimi on Mii, selgus nädalake hiljem.

Ah jah... septembris sündis ühel mu väga heal sõbral tütar, kes sai nimeks Mona :) Järelikult pidi nimi Mona jääma sellele imearmsale tüdrukutirtsule.

Kuigi Gretsi perenaine hõikas välja, et läheme Tartusse tunnelite jooksule, jääb see kahjuks ära. Nimelt algas Miil kauaoodatud jooksuaeg. Lugu ise muidugi oli selline, et Perenaine otsustas lõpuks osavõtutasu ülekande ära teha, seda pool kaksteist öösel. Muidugimõista saab tulemus olla ainult see, et järgmisel hommikul algab jooksuaeg.

Kui juba Gretsi mainitud sai siis ... Gretsile pikk pai ilusa esinemise eest sõnakuulelikkuse mitteametlikul võistlusel.

Õpime haukumist. Aga mitte niisama, vaid vest seljas ja nutsu või maiuse saamiseks. Põhimõtteliselt õnnestub.

Seoses jooksuajaga on Mii palju rohkem üksi kodus. Mul ei ole ju mõtet koera lihtsalt autosse toppida, parem elame vaikselt metsa sees ja loodame, et ükski juhuslik koer mööda ei lähe, muidu võib juhtuda, et see juhuslik mööduja otsustab paariks nädalaks meile elama jääda. Igatahes on Mii olnud üksi kodus puurita, eelkõige kuna ma lihtsalt ei viitsi puuri üles panna ja muidugi arvan ma, et mu koer siiski peaks suutma olla üksi ka ilma puurita. Suvel jätsin Mii kah mõned korrad üks koju ilma puurita, aga siis ta ükskord otsustas natuke raamatuid sirvida, mispeale ta jälle puurielule suunasin. Lihtsalt selleks, et selline halb harjumus ei süveneks. Eks vaatame, kuidas seekord läheb. Kahjuks pole mul ikka veel raamaturiiulit ja raamatud on põrandal kenas hunnikus, aga see on Miile ilmselt kergeks ahvatluseks. Samas, siis kui ma kodus olen, tal mingit keelatud asjade närimise kommet ei ole.

Mii on lihtsalt tore.

Pilt tehtud 6. oktoobril kodumetsas.

2 comments:

Anonymous said...

Einoh... pildi peal ja kännu otsas paistabki Mii ju väga väike välja... ;P

Gretsi Perenaine

Triin said...

ja no eks see kännukene oli kah pisikene ;)