2/23/2006

Agility ind

Trenni tahaks. Pariselt kah. Meil on martsi kuu jooksul 2 voistlust/eksamit tulemas - Parnus ja Riias. Ma ei suuda ara oodata kulma Eestit ja agilty trenni. Ah et miks mul nuud akki isu peale tuli? Veronika, sinu suu. Pole vaja kirjutada agility innukast koerast. Mone teise agiliytiinnuka omanikul tuleb koduigatus peale niimoodi ;) Kain ikka aegajalt lugemas, mida te seal kaugel kodus ette votnud olete. Oma teise koera soovist palun kah mitte nii avalikult raakida, moni voib kramplikult hoitud kaine moistuse ara kaotada :))))

Ma ikka motlen, et mida arvavad mehed, kui nad kommenteerivad tanaval kondivaid naisi voi tulevad voorale naisele "tere musi", "hello bussycat" voi muid sihukesi nomedusi. Sellega seoses tuleb mulle meelde, kuidas ammu-ammu tulid sobrad mulle kulla ja nendega oli kaasas keegi, keda ma ei tundud. Vahemalt ma ei maletanud, et oleksin teda nainud varem aga tema vaitis, et olla mul kunagi kulas kainud ja ta polevat mulle meeldinud. Tundus vahe imelik, mulle tavaliselt toesti meelidvad inimesed ja esmapilgul polnud tal miskit markimisvaarset viga. Kuni.... seisime mitmekesi rodul ja see tore noormees poordus minu poole: "kuule musi, mine too mulle uks olu". Ah et miks ta mulle ei meelidnud??????

Rahvas on siin kohutavalt lahke, ule kogu Filipiinide, mitte ainult El Nidos. Teretavad ja tanavad ette ja taha. Ma saan aru, et so mingi tore komme ja seda teevad koik - noored, vanad, naised, mehed. Eriti innukad on lapsed ... ja noored mehed. Igatahes kain ohtuti ringi pikkade pukstega. Mitte et oleks mingi oht voi keegi oleks pealtukkiv voi midagi sellist. Ei. Mitte mingil juhul. Aga mulle tundub, et on mingi korgendatud tahelepanu. Ma olen tudinud, oigemini tunnen uskumatut ebamugavust. Selge see, et mulle meeldib olla tahele pandud, edev nagu ma olen. Ometi, tahelepanul ja tahelepanul on vahe. Ma saan aru, et nad ei motle ju tegelikult midagi halba. Jutt pole siinkohal ainult Filipiinidest loomulikult. Aga mida tapselt nad motlevad?


Perenaine, kellel on ikka veel korvad natuke lukus

No comments: