2/26/2006

Taal

Hommikul algas koik kenasti. Tais otsustavust asusin teele terminali poole, kust pidi valjuma uhistransport Tagaytay'sse. Eelmisel ohtul kui kusisin hotelli administraatorilt kuidas vulkaani juurde saada, utles ta, et tuleb minna terminali ja seal istuda jeepney peale, mis viibki otse Tagaytay'sse. Nii lihtne? Jah muidugi... sellest terminalist ei lainudki bussi soovitud suunas ja mind juhatati uhte teise kohta, kust pidi minema buss kuhugi kust pidi minema buss Tagaytay'sse. Seal teises kohas ei toimunud uldse midagi. Lopuks leidsin end uhe suure uhke hotelli fuajeest teed kusimas ning neil oli pakkuda mulle rendiauto koos juhiga. No mis mul ule jai. Olin ju saabunud paev plaanitust varem Manilasse ainult selle parast, et naha siiski seda vulkaani. Loppude lopuks on see ju minu jargi nime saanud ;) Aga jah, viisakas autojuht ja vaga korralik auto ei olnud just mu tanane plaan. Tagaytay on fantastiliselt ilus paik. Kohapeal selgus, et on vaja ka paat rentida. No tegelikult ma ju teadsin seda aga ei olnud sellele moelnud. 1800 kohalikku. Hulluks olete lainud voi??? Selge see, et neile pole vahet, kas paadis on 1 voi 7 inimest, hind on ikka sama. Lopuks sain hinna 1000 peale kaubelda. Ega see kah odav pole, arvestades, et konealune+ soit kestab 20 minutit sinna ja 20 tagasi, samas kui oleme maksnud naiteks 3 tunnise soidu eest 800. Aga kui ma juba kohal olen siis tuleb ka vulkaani peal ara kaia.

Kui olin ule joudnud tabas mind uus ullatus - hobused. Makke ules soitmiseks oli voimalik kasutada hobuseid. Paraku moistsin ma 'voimalikkust' alles siis, kui istusin juba hobuse seljas ja soitsin ules poole. Voimalik oli ka jala minna ja see oleks mulle paremini sobinud tegelikult. Uks asi oli muidugi see, et need hobused nagid valja nagu hakkaksid kohe kokku kukkuma, teine kusimus on jallegi maksumus, no ja no giidile kah houbne ju. Kohe olid mul umber ka igasugu nannimuujad - kes pakkus maske nao ette, kes vett, kes muud narimist. Votsin siis vee. Giidile kah? No ok. Palju? 60. Hulluks olete lainud voi!!!! Makstud sai igatahes.

Millegi parast pidi mu hobusel olema juht. Uritasin kull neile selgeks teha, et ma ei vaja juhti aga see ei onnestunud eriti ja et poiss oli sihuke noor ja pisike, olime kahekesi selle vaese hobuse seljas. Ules joudnud, vottis mind esimesena vastu mingi shemale, kes uuris et kas akki "soft drink for the driver?" No olgu. Poisist nagu kahju kah. Aga ennae imet, soft drink randas tagasi kasti, kus ta voetud oli. Mina muidugi arritusin nii vaga, et karjusin shemale'le jargi, et kui poiss juua ei taha, tahan mina oma raha tagasi :)))))) 50 kohalikku ikkagi, enne kuulmatu hind selle eest siinkandis, olgugi, et Eestis poes on coca ilmselt kallimgi.

Giidi olemasolu oli tegelikult tore, ma poleks osanud margata kasvoi naiteks seda, et vesi kraatris kees. Tegemist on aktiivse vukaaniga siiski, aga valja naeb nagu vaike lauge kungas, samas kui korval olev Tagaytay vulkaan naeb rohkem vulkaani moodi valja aga on hoopis surnud. Vahepeal oli jarveliiklus Tagaytay ja Taali vulkaani vahel paris aktiivseks muutunud, paate vooris paris palju, samuti oli hobustega rahvast nuud juba murdu. Kui tulin motlesin veel, et naed, nii vahe rahvast on siin, unustades taiesti, et olin hotellist juba 6.45 hommikul valjunud.

Maailma vaikseim, surmavaim ja taiesti ohutu valjanagemisega vulkaan Taal. Raharoovel koht igatahes. Asi loppes sellega, et kui poiss pani paadi juurde mingi pingitaolise asjanduse ja sekundi murdosa enne, kui sellele astusin, teatas, et 20, nahvasin ma talle, et mul pole 20 ja ronisin ilma pingile astumata paati...

Ma olen viimase kuu jooksul istunud seismes lennukis ning tousnud ohku ja maandunud 8 korda. Tana lisandub viimane - koju. Seega siis kokku 8. Koige transpordirohkem paev oli see, kui soitsime Cebust Palawanile. 12 tundi uhtejarge - lahkusime Cebus hotellist kell 7 hommikul ja 7 ohtul joudsime Cacnipa saarele. Mikrobuss-lennuk-tuktuk-jeepney-paat.

Ja juba 3,5 tunni parast valjub lennuk Tallinna.


Perenaine Amsterdamist 1. martsil kell 6.08 hommiku - no pole und, kui Filipiinidel on kell 1 paeval ;)

No comments: