2/23/2006

Lihtsalt kenad inimesed

Filipiinlased on uskumatult kenad ja siirad. Ma ei saa sellest mitte kuidagi ule ega umber. Tulin just soomast uhest vaga kenast ja lahedast kohast, kus olid veel kenamad inimesed. Natuke kohmakad on nad, eriti kui kusivad, et kas olen lopetanud voi votavad tellimust vastu. Siiralt kohmakad. Poiss toi mulle ukse tagant tahvli, et olla kindel, mida ma tahtsin. Ja et ma ei soovinud riisi, panid nad mulle "lisa friikartulid". Mul polnud sudant oelda, et ma neid friikartuleid tahan veel vahem kui riisi. Soin aga vapralt koik ara.

Moned inimesed on jallegi vaga vaga kenad ja viisakad, nii kenad ja viisakad, et ma lihtsalt vaatan ja ei saa asjale pihta ... ainult et nad ei motle seda ... Ma ei ole uldse nii kena inimene, aga ma alati motlen. Ei oskagi midagi peale hakata. Lihtsalt vaatan ja kuulan nende kenasid ja viisakaid sonu ja ei saa midagi aru. Kohtasin just uhte sellist. Oigemini mitte just vaid mitmeid paevi tagasi ja satume aegaajalt kokku. Kena ja viisaka inimesena raagime juttu kah. Ma ei saa tast kuidagi sotti. Ukskoik kust otsast ma harutada uritan.


raskustes Perenaine

No comments: